Kampanie reklamowe

Kampanie i akcje reklamowe, kampanie wizerunkowe, marketingowe, sprzedażowe, promocyjne.

 

Zajmujemy się planowaniem oraz realizacją kampanii reklamowych i promocyjnych. Tworzymy strategie komunikacji na potrzeby kampanii wizerunkowych lub sprzedażowych. Posiadane doświadczenie pozwala nam na planowanie wspólnie z klientami skutecznych, długofalowych kampanii marketingowych.

 

Kampania reklamowa planowana jest przeważnie w rytmie rocznym lub zdarzeniowym. Zapewniamy kompleksową usługę, począwszy od analizy działań konkurencji po zaprojektowanie nośników i zamieszczenie ich w wybranych mediach. Jeżeli masz brief - prześlij go do nas. Jeżeli masz pytania - zadzwoń: 50 81 78 033.

    Filtruj według branży:
  • Wszystkie
  • Artykuły Spożywcze
  • B2B
  • Budownictwo
  • Gastronomia
  • Handel
  • Informatyka
  • Produkcja
  • Usługi

Kampanie reklamowe, sprzedażowe, promocyjne, wizerunkowe. Akcje reklamowe, promocyjne, sprzedażowe.

Jak planujemy kampanie reklamowe?

Tworzenie kampanii reklamowych zaczynamy od precyzyjnego poznania potrzeb naszych klientów. Każda firma ma unikalną pozycję na rynku i politykę marketingową. Dlatego naszym pierwszym celem jest zabranie informacji na temat marki i jej otoczenia. Analizujemy dotychczasową politykę reklamową i promocyjną klienta oraz jego najważniejszych konkurentów.

Ważne też są efekty jakie mają przynieść podjęte działania. Inaczej planujemy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Możemy wspólnie planować długofalowe kampanie marketingowe, jak i pojedyncze akcje reklamowe.
Proponowane działania dostosowujemy do posiadanych budżetów.

De-briefirng

Efektem wspólnej pracy z klientem nad przesłanym briefem kampanii reklamowej, czyli tak zwanym de-briefingiem jest ustalenie realnych celów oraz zasad komunikacji firmy lub marki ze swoją grupą docelową. Ważnym celem tego etapu jest zidentyfikowanie cech wyróżniających produkt z punktu widzenia dotychczasowych i potencjalnych nabywców.

Brief kreatywny

Powstaje on na potrzeby wewnętrzne agencji, szczególnie działu kreacji. Dzięki niemu menadżerowie projektów mogą kontrolować, czy prace copywriterskie i kreacyjne nie odbiegają od ustalonych z klientem wytycznych strategii reklamowej.

Kreacja

"Wyróżnij się albo zgiń!". Rozumiemy, że bez przyciągnięcia uwagi odbiorcy nie ma mowy o dialogu pomiędzy marką a nim. Nawet oferujące bezpośrednie korzyści kampanie promocyjne i sprzedażowe powinny wyróżniać się formą przekazu. Intrygować, wzbudzać emocje, zachęcać do dokonania zakupu i dalszego kontaktu z marką.

Emisja kampanii

Nośniki do kampanii reklamowych dobieramy w zależności od specyfiki konsumentów i budżetu klienta. Nie wszystkie produkty nadają się do przeprowadzania kampanii promocyjnych w Social Media ale są też takie, których nie ma sensu reklamować w tradycyjnych kanałach komunikacji.

Kampanie reklamowe B2B i B2C

Rozumiemy różnicę w zasadach promocji produktów lub usług dla klientów finalnych i biznesowych. Jeżeli planujesz przeprowadzenie akcji promocyjnej lub sprzedażowej albo myślisz o zaplanowaniu długofalowej kampanii reklamowej prześlij nam brief lub zadzwoń: 50 81 78 033.