Kampania rekrutacyjna i wizerunkowa przeprowadzane dla Działu Rekrutacji Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela największej w Polsce sieci sklepów dyskontowych „Biedronka”. Grupę docelową stanowiły osoby poszukujące nowych wyzwań oraz doświadczeń zawodowych. Kreacja obejmowała projekty reklam prasowych, nośników internetowych oraz prezentacji on-line.
Kampanie reklamowe, sprzedażowe, promocyjne, wizerunkowe. Akcje reklamowe, promocyjne, sprzedażowe.
Jak planujemy kampanie reklamowe?
Tworzenie kampanii reklamowych zaczynamy od precyzyjnego poznania potrzeb naszych klientów. Każda firma ma unikalną pozycję na rynku i politykę marketingową. Dlatego naszym pierwszym celem jest zabranie informacji na temat marki i jej otoczenia. Analizujemy dotychczasową politykę reklamową i promocyjną klienta oraz jego najważniejszych konkurentów.
Ważne też są efekty jakie mają przynieść podjęte działania. Inaczej planujemy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Możemy wspólnie planować długofalowe kampanie marketingowe, jak i pojedyncze akcje reklamowe.
Proponowane działania dostosowujemy do posiadanych budżetów.
De-briefirng
Efektem wspólnej pracy z klientem nad przesłanym briefem kampanii reklamowej, czyli tak zwanym de-briefingiem jest ustalenie realnych celów oraz zasad komunikacji firmy lub marki ze swoją grupą docelową. Ważnym celem tego etapu jest zidentyfikowanie cech wyróżniających produkt z punktu widzenia dotychczasowych i potencjalnych nabywców.
Brief kreatywny
Powstaje on na potrzeby wewnętrzne agencji, szczególnie działu kreacji. Dzięki niemu menadżerowie projektów mogą kontrolować, czy prace copywriterskie i kreacyjne nie odbiegają od ustalonych z klientem wytycznych strategii reklamowej.
Kreacja
„Wyróżnij się albo zgiń!”. Rozumiemy, że bez przyciągnięcia uwagi odbiorcy nie ma mowy o dialogu pomiędzy marką a nim. Nawet oferujące bezpośrednie korzyści kampanie promocyjne i sprzedażowe powinny wyróżniać się formą przekazu. Intrygować, wzbudzać emocje, zachęcać do dokonania zakupu i dalszego kontaktu z marką.
Emisja kampanii
Nośniki do kampanii reklamowych dobieramy w zależności od specyfiki konsumentów i budżetu klienta. Nie wszystkie produkty nadają się do przeprowadzania kampanii promocyjnych w Social Media ale są też takie, których nie ma sensu reklamować w tradycyjnych kanałach komunikacji.
Kampanie reklamowe B2B i B2C
Rozumiemy różnicę w zasadach promocji produktów lub usług dla klientów finalnych i biznesowych. Jeżeli planujesz przeprowadzenie akcji promocyjnej lub sprzedażowej albo myślisz o zaplanowaniu długofalowej kampanii reklamowej prześlij nam brief lub zadzwoń: 50 81 78 033.