Kampanie reklamowe i działania pro-sprzedażowe. Pomysł i realizacja programu lojalnościowego Marki woda Mama i ja. W ramach programu zrealizowaliśmy:
- billboard sponsorski emitowany w telewizji ogólnopolskiej vimeo.com/64716808
- stronę internetową Klubu woda Mama i ja www.klubmamaija.pl
- fanpage Klubu na FB www.facebook.com/woda.mamaija
- projekty materiałów drukowanych wspierających program
Kampanie reklamowe, sprzedażowe, promocyjne, wizerunkowe. Akcje reklamowe, promocyjne, sprzedażowe.
Jak planujemy kampanie reklamowe?
Tworzenie kampanii reklamowych zaczynamy od precyzyjnego poznania potrzeb naszych klientów. Każda firma ma unikalną pozycję na rynku i politykę marketingową. Dlatego naszym pierwszym celem jest zabranie informacji na temat marki i jej otoczenia. Analizujemy dotychczasową politykę reklamową i promocyjną klienta oraz jego najważniejszych konkurentów.
Ważne też są efekty jakie mają przynieść podjęte działania. Inaczej planujemy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Możemy wspólnie planować długofalowe kampanie marketingowe, jak i pojedyncze akcje reklamowe.
Proponowane działania dostosowujemy do posiadanych budżetów.
De-briefirng
Efektem wspólnej pracy z klientem nad przesłanym briefem kampanii reklamowej, czyli tak zwanym de-briefingiem jest ustalenie realnych celów oraz zasad komunikacji firmy lub marki ze swoją grupą docelową. Ważnym celem tego etapu jest zidentyfikowanie cech wyróżniających produkt z punktu widzenia dotychczasowych i potencjalnych nabywców.
Brief kreatywny
Powstaje on na potrzeby wewnętrzne agencji, szczególnie działu kreacji. Dzięki niemu menadżerowie projektów mogą kontrolować, czy prace copywriterskie i kreacyjne nie odbiegają od ustalonych z klientem wytycznych strategii reklamowej.
Kreacja
„Wyróżnij się albo zgiń!”. Rozumiemy, że bez przyciągnięcia uwagi odbiorcy nie ma mowy o dialogu pomiędzy marką a nim. Nawet oferujące bezpośrednie korzyści kampanie promocyjne i sprzedażowe powinny wyróżniać się formą przekazu. Intrygować, wzbudzać emocje, zachęcać do dokonania zakupu i dalszego kontaktu z marką.
Emisja kampanii
Nośniki do kampanii reklamowych dobieramy w zależności od specyfiki konsumentów i budżetu klienta. Nie wszystkie produkty nadają się do przeprowadzania kampanii promocyjnych w Social Media ale są też takie, których nie ma sensu reklamować w tradycyjnych kanałach komunikacji.
Kampanie reklamowe B2B i B2C
Rozumiemy różnicę w zasadach promocji produktów lub usług dla klientów finalnych i biznesowych. Jeżeli planujesz przeprowadzenie akcji promocyjnej lub sprzedażowej albo myślisz o zaplanowaniu długofalowej kampanii reklamowej prześlij nam brief lub zadzwoń: 50 81 78 033.