Strony internetoweW pełni responsywna strona internetowa Looxes

W tym wypadku zdecydowaliśmy się na stworzenie strony ofertowej, bazując na starannie dobranym szablonie graficznym, co pozwalają na budżetowe rozwiązanie, a także pozwala skoncentrować się na precyzyjnym przekazie informacji, jednocześnie dostarczając użytkownikowi przyjemne wrażenia wizualne. Strona ofertowa jest zaprojektowana z myślą o zwięzłym przekazie, co ułatwia nawigację i zrozumienie kluczowych elementów oferty.
 
Warto podkreślić, że strona Looxes jest w pełni responsywna. Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z witryny na różnych urządzeniach, a szata graficzna oraz funkcjonalność strony automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu. 
 
To wirtualna przestrzeń, gdzie elegancja spotyka się z intuicyjnością, kreując pozytywne wrażenia dla każdego odwiedzającego.

looxes.pl

Ile kosztuje serwis internetowy?

Często spotykamy się z tak postawionym pytaniem… Odpowiedź jakiej udzielamy brzmi: od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Czy jest możliwe wykonanie dobrej strony internetowej za kilka tys. PLN? Jest. Czy to możliwe, żeby strona www kosztowała kilkadziesiąt tysięcy PLN? Możliwe.
Czy w takim razie można wycenić realizację strony internetowej bardziej dokładnie – już podczas pierwszej rozmowy, spotkania? Oczywiście. Wymaga to tylko zebrania i uporządkowania informacji, przygotowania specyfikacji i określenia zakresu prac, jakie mają zostać wykonane przez Agencję.

7 podstawowych pytań.

Dlatego – zanim zadasz to magiczne pytanie – spróbuj odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań wymienionych poniżej:

1. Jaki charakter ma mieć Twoja responsywna strona internetowa (czy ma to być typowa strona o firmie, strona o produkcie, sklep internetowy, strona wizerunkowa, itd.)?
2. W jakim celu tworzysz stronę? Może okaże się, że nie jest Tobie (lub Twojej marce potrzebna i zaoszczędzisz kilka – kilkadziesiąt tys. PLN)?
3. Czy wiesz jakie mechanizmy mają funkcjonować na stronie aby zrealizować założone cele? My prawdopodobnie wiemy – więc może chcesz aby Agencja zaproponowała skuteczne rozwiązania, które zrealizują postawione cele?
4. Do kogo mówimy? Czyli kto będzie odwiedzał stworzoną przez nas stronę?
5. Czy posiadasz treść do zamieszczenia na stronie? Jakiej „jakości” są treści? Czy jest to tekst z folderu produktowego lub katalogu?
6. Jakie treści trzeba stworzyć dodatkowo – aby strona była ciekawa dla osób, które będą ją odwiedzały? Dlaczego mają odwiedzać tą stronę? /tu oczywiście chętnie pomożemy/
7. Do kiedy strona ma być gotowa?

To dopiero początek.

Kwestie technologii realizacji strony, systemów do zarządzania treścią, responsywności strony, analityki, promowania strony po realizacji i jeszcze kilku/kilkunastu zagadnień – pomijamy celowo w tym krótkim opisie.

Jeżeli odpowiesz na powyższe pytania – nawet w bardzo ogólny sposób – zobaczysz, że dzwoniąc do nas z pytaniem: „Ile kosztuje wykonanie strony …” – uzyskasz bardzo konkretną odpowiedź: tel. 50 81 78 033.