Strony internetoweLanding page LogOpt

Kreatywny landing page ofertowy, którego głównym elementem jest postać LogOwcy – Brand Hero firmy, która reprezentuje markę i wyróżnia ją spośród konkurencji. 
 
Centralnym punktem tej strony jest dedykowany formularz ofertowy. Dzięki precyzyjnej konstrukcji formularza, potencjalni klienci LogOpt mogą łatwo skontaktować się z firmą, przekazując istotne informacje i pytania w sposób zorganizowany.
 
Jak każda nasza strona – jest w pełni responsywna. Oznacza to, że bez względu na urządzenie, na którym jest przeglądana – komputer, tablet czy smartphone – strona zachowuje swoją funkcjonalność i estetykę.

www.logopt.pl/wsparcie/

Strona internetowa, koszta i czas realizacji

Często spotykamy się z tak postawionym pytaniem… Odpowiedź jakiej udzielamy brzmi: od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Czy jest możliwe wykonanie dobrej strony internetowej za kilka tys. PLN? Jest. Czy to możliwe, żeby strona www kosztowała kilkadziesiąt tysięcy PLN? Możliwe.
Czy w takim razie można wycenić realizację strony internetowej bardziej dokładnie – już podczas pierwszej rozmowy, spotkania? Oczywiście. Wymaga to tylko zebrania i uporządkowania informacji, przygotowania specyfikacji i określenia zakresu prac, jakie mają zostać wykonane przez Agencję.

7 podstawowych pytań.

Dlatego – zanim zadasz to magiczne pytanie – spróbuj odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań wymienionych poniżej:

1. Jaki charakter ma mieć Twoja strona internetowa (czy ma to być typowa strona o firmie, strona o produkcie, sklep internetowy, strona wizerunkowa, itd.)?
2. W jakim celu tworzysz stronę? Może okaże się, że nie jest Tobie (lub Twojej marce potrzebna i zaoszczędzisz kilka – kilkadziesiąt tys. PLN)?
3. Czy wiesz jakie mechanizmy mają funkcjonować na stronie aby zrealizować założone cele? My prawdopodobnie wiemy – więc może chcesz aby Agencja zaproponowała skuteczne rozwiązania, które zrealizują postawione cele?
4. Do kogo mówimy? Czyli kto będzie odwiedzał stworzoną przez nas stronę?
5. Czy posiadasz treść do zamieszczenia na stronie? Jakiej „jakości” są treści? Czy jest to tekst z folderu produktowego lub katalogu?
6. Jakie treści trzeba stworzyć dodatkowo – aby strona była ciekawa dla osób, które będą ją odwiedzały? Dlaczego mają odwiedzać tą stronę? /tu oczywiście chętnie pomożemy/
7. Do kiedy strona ma być gotowa?

To dopiero początek.

Kwestie technologii realizacji strony, systemów do zarządzania treścią, responsywności strony, analityki, promowania strony po realizacji i jeszcze kilku/kilkunastu zagadnień – pomijamy celowo w tym krótkim opisie.

Jeżeli odpowiesz na powyższe pytania – nawet w bardzo ogólny sposób – zobaczysz, że dzwoniąc do nas z pytaniem: „Ile kosztuje wykonanie strony …” – uzyskasz bardzo konkretną odpowiedź: tel. 50 81 78 033.