Strony internetoweStrona internetowa Demex

To doskonały przykład nowoczesnego podejścia do projektowania witryn firmowych. Strona, która nie tylko prezentuje produkty firmy, ale także umożliwia łatwe składanie zapytań o wycenę. Zastosowanie formularza z możliwością dodawania produktów sprawia, że interakcja z klientem staje się efektywna, co znacznie ułatwia proces komunikacji i zrozumienie indywidualnych potrzeb.
 
Dzięki starannie zaprojektowanemu interfejsowi, nawigacja po stronie staje się intuicyjna, a samo składanie zapytań o wycenę jest prostą i przyjemną czynnością. 
 
Strona jest w pełni responsywna – to nie tylko standard, ale także kluczowy element skutecznej obecności online.

http://demex.pl/

Ile kosztuje serwis internetowy?

Często spotykamy się z tak postawionym pytaniem… Odpowiedź jakiej udzielamy brzmi: od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Czy jest możliwe wykonanie dobrej strony internetowej za kilka tys. PLN? Jest. Czy to możliwe, żeby strona www kosztowała kilkadziesiąt tysięcy PLN? Możliwe.
Czy w takim razie można wycenić realizację strony internetowej bardziej dokładnie – już podczas pierwszej rozmowy, spotkania? Oczywiście. Wymaga to tylko zebrania i uporządkowania informacji, przygotowania specyfikacji i określenia zakresu prac, jakie mają zostać wykonane przez Agencję.

7 podstawowych pytań.

Dlatego – zanim zadasz to magiczne pytanie – spróbuj odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań wymienionych poniżej:

1. Jaki charakter ma mieć Twoja responsywna strona internetowa (czy ma to być typowa strona o firmie, strona o produkcie, sklep internetowy, strona wizerunkowa, itd.)?
2. W jakim celu tworzysz stronę? Może okaże się, że nie jest Tobie (lub Twojej marce potrzebna i zaoszczędzisz kilka – kilkadziesiąt tys. PLN)?
3. Czy wiesz jakie mechanizmy mają funkcjonować na stronie aby zrealizować założone cele? My prawdopodobnie wiemy – więc może chcesz aby Agencja zaproponowała skuteczne rozwiązania, które zrealizują postawione cele?
4. Do kogo mówimy? Czyli kto będzie odwiedzał stworzoną przez nas stronę?
5. Czy posiadasz treść do zamieszczenia na stronie? Jakiej „jakości” są treści? Czy jest to tekst z folderu produktowego lub katalogu?
6. Jakie treści trzeba stworzyć dodatkowo – aby strona była ciekawa dla osób, które będą ją odwiedzały? Dlaczego mają odwiedzać tą stronę? /tu oczywiście chętnie pomożemy/
7. Do kiedy strona ma być gotowa?

To dopiero początek.

Kwestie technologii realizacji strony, systemów do zarządzania treścią, responsywności strony, analityki, promowania strony po realizacji i jeszcze kilku/kilkunastu zagadnień – pomijamy celowo w tym krótkim opisie.

Jeżeli odpowiesz na powyższe pytania – nawet w bardzo ogólny sposób – zobaczysz, że dzwoniąc do nas z pytaniem: „Ile kosztuje wykonanie strony …” – uzyskasz bardzo konkretną odpowiedź: tel. 50 81 78 033.