Spot reklamowy Auto Giełda na Andersa – wykonany jako część opracowanej i zrealizowanej kampanii reklamowej.
Spoty Reklamowe, Billboard Sponsorski, Spoty do Internetu, Spoty do Kina, Spoty Promocyjne.
Od czego zależy koszt realizacji spotu reklamowego?
Przesyłając brief do Agencji zajmującej się produkcją spotów reklamowych dobrze jest opisać kilka istotnych elementów, które mają wypływ na koszt realizacji spotu reklamowego. Cena realizacji spotu reklamowego zależy oczywiście od techniki jego realizacji, założeń zawartych w scenariuszu, technik użytych podczas produkcji i stopnia skomplikowania całego przedsięwzięcia.
Elementy, które kształtują koszt realizacji spotu:
1. Długość trwania spotu (jest to zazwyczaj od 8 sekund przy billboardach sponsorskich do 45-60 sekund).
2. Konieczność opracowania scenariusza lub praca na gotowym scenariuszu.
3. Założenia zawarte w scenariuszu lub koncepcja realizacji spotu – między innymi:
– Udział aktorów (czy w spocie wystąpią aktorzy?).
– Dni zdjęciowe w plenerze/studio.
– Animacje 2d, animacje 3d.
– Udźwiękowienie: nagranie lektora + zakup praw do muzyki.
– Zakup dodatkowych ujęć w bankach wideo.
– Sposób i technika realizacji spotu.
4. Postprodukcja i przygotowanie gotowych plików do emisji.
Dodatkową rzeczą jest określenie pól eksploatacji.
Każdy spot reklamowy przygotowywany jest z myślą o emisji w określonych mediach. Może to być emisja w TV ogólnokrajowej, TV regionalnej, w Internecie, itp. Spot reklamowy może być emitowany tylko przez czas trwania kampanii (bo np. później treści w nim zawarte tracą ważność), ale również prze okres kilku lat (spoty wizerunkowe). Te 2 czynniki: gdzie i przez jaki czas spot będzie emitowany, również mają wpływ na koszt realizacji spotu reklamowego.
Przykłady realizacji: Bilboard Sponsorski (8 sekund), Spot do TV ogólnopolskiej, Spot do TV regionalnej, Spot w formie animacji 3D.
Jeżeli interesuje Cię realizacja spotu i masz pytania, jesteśmy do dyspozycji pod tel. 50 81 78 033.