Identyfikacja. Logo. CI.Projekt identyfikacji wizualnej – MPOWER

Stworzenie całej kompleksowej identyfikacji wizualnej marki MPOWER. Projekt identyfikacji wizualnej obejmował: przygotowanie projektu logo, przygotowanie projektu opakowań, serwisu internetowego, materiałów drukowanych.Creation of comprehensive visual identification of MPOWER brand. The visual identification project included: preparation of logo design, packaging design, web site, printed materials.

 

Logo jest najważniejsze!

To jeden z najważniejszych nośników komunikacji marek i firm z odbiorcami. Od niego zaczyna się wdrażanie marketingowej strategii komunikacyjnej i budowanie wizerunku. Dobrze zaprojektowane logo musi uwzględniać wiele potrzeb wizualnych i marketingowych. Przede wszystkim powinno podkreślać charakter marki i budować wokół niej pierwsze, ważne skojarzenia. Logotyp dla firmy pragnącej kojarzyć się z innowacyjnością zostanie zaprojektowany inaczej, niż dla marki pragnącej podkreślać tradycyjne wartości. W 4e rozumiemy te potrzeby.
Zaprojektowane logo powinno też dawać się łatwo adaptować na różne nośniki i bez problemu transformować na uproszczone kolorystycznie wersje.

Księga identyfikacji wizualnej (CI)

Logo firmowe nie może być swobodnie modyfikowane zarówno pod kątem kształtu, jak i kolorystyki. Księga identyfikacji wizualnej służy unifikacji ekspozycji znaku firmowego, powielanego dowolną techniką i nanoszonego na różne materiały. Zawiera ona możliwe warianty prezentacji logo, zarówno w pełnej wersji kolorystycznej, jak czarno białej oraz monochromatycznej. W księdze identyfikacji wizualnej określamy także minimalną wielkość logo oraz tak zwane pole ochronne wokół znaku, czym dbamy o czytelność jego ekspozycji. Definiujemy też kolory, które mogą i nie mogą towarzyszyć logo.
Pełna księga identyfikacji określa ponad to typografię materiałów firmowych oraz projekty podstawowych nośników komunikacji marketingowej takich jak wizytówki, akcydensy firmowe oraz systemy identyfikacji zewnętrznej.
Inwestycja w księgę identyfikacji wizualnej nie stanowi dużego kosztu. Daje natomiast pewność, że logo zaprojektowane dla naszej firmy lub marki będzie właściwie eksponowane. Szczególnie jeżeli ma być umieszczane na różnych materiałach przez podmioty zewnętrzne.

Lifting logo.

Dobrze przemyślane i zaprojektowane logo będzie służyć firmie przez wiele lat. Może tak się jednak zdarzyć, że w wyniku rozwoju firmy lub upływu czasu wymaga ono modyfikacji. Zmiany te w zależności od potrzeb mogą być subtelne lub radykalne. Nadrzędnym celem jest zawsze dopasowanie wizualne logo do potrzeb klientów firmy lub nabywców marki. Lifting logo może też być symbolem zmian i dynamicznego rozwoju firmy.

Zmiana logo.

Czasami, na przykład w wyniku zmiany nazwy firmy lub przestarzałej formy graficznej lifting posiadanego logotypu jest niewystarczający. Jedynym rozsądnym wyjściem jest zaprojektowanie nowego logotypu, dostosowanego do aktualnie obowiązujących trendów i polityki marketingowej firmy.

Potrzebujesz zaprojektowania logo? Myślisz o jego liftingu lub zmianie? Nie posiadasz jeszcze projektu księgi identyfikacji wizualnej? Doradzimy i zaprojektujemy co trzeba. Do każdego projektu logo podchodzimy w sposób indywidualny. Masz pytania – zadzwoń: 50 81 78 033.