Kampanie reklamoweKampanie reklamowe Marki „woda Mama i ja”

Kampanie reklamowe i działania pro-sprzedażowe. Pomysł i realizacja programu lojalnościowego Marki woda Mama i ja. W ramach programu zrealizowaliśmy:

 

 

Kampanie reklamowe, sprzedażowe, promocyjne, wizerunkowe. Akcje reklamowe, promocyjne, sprzedażowe.

Jak planujemy kampanie reklamowe?

Tworzenie kampanii reklamowych zaczynamy od precyzyjnego poznania potrzeb naszych klientów. Każda firma ma unikalną pozycję na rynku i politykę marketingową. Dlatego naszym pierwszym celem jest zabranie informacji na temat marki i jej otoczenia. Analizujemy dotychczasową politykę reklamową i promocyjną klienta oraz jego najważniejszych konkurentów.

Ważne też są efekty jakie mają przynieść podjęte działania. Inaczej planujemy kampanie wizerunkowe i sprzedażowe. Możemy wspólnie planować długofalowe kampanie marketingowe, jak i pojedyncze akcje reklamowe.
Proponowane działania dostosowujemy do posiadanych budżetów.

De-briefirng

Efektem wspólnej pracy z klientem nad przesłanym briefem kampanii reklamowej, czyli tak zwanym de-briefingiem jest ustalenie realnych celów oraz zasad komunikacji firmy lub marki ze swoją grupą docelową. Ważnym celem tego etapu jest zidentyfikowanie cech wyróżniających produkt z punktu widzenia dotychczasowych i potencjalnych nabywców.

Brief kreatywny

Powstaje on na potrzeby wewnętrzne agencji, szczególnie działu kreacji. Dzięki niemu menadżerowie projektów mogą kontrolować, czy prace copywriterskie i kreacyjne nie odbiegają od ustalonych z klientem wytycznych strategii reklamowej.

Kreacja

„Wyróżnij się albo zgiń!”. Rozumiemy, że bez przyciągnięcia uwagi odbiorcy nie ma mowy o dialogu pomiędzy marką a nim. Nawet oferujące bezpośrednie korzyści kampanie promocyjne i sprzedażowe powinny wyróżniać się formą przekazu. Intrygować, wzbudzać emocje, zachęcać do dokonania zakupu i dalszego kontaktu z marką.

Emisja kampanii

Nośniki do kampanii reklamowych dobieramy w zależności od specyfiki konsumentów i budżetu klienta. Nie wszystkie produkty nadają się do przeprowadzania kampanii promocyjnych w Social Media ale są też takie, których nie ma sensu reklamować w tradycyjnych kanałach komunikacji.

Kampanie reklamowe B2B i B2C

Rozumiemy różnicę w zasadach promocji produktów lub usług dla klientów finalnych i biznesowych. Jeżeli planujesz przeprowadzenie akcji promocyjnej lub sprzedażowej albo myślisz o zaplanowaniu długofalowej kampanii reklamowej prześlij nam brief lub zadzwoń: 50 81 78 033.